Ota yhteyttä

Blogi

26/01/2023

Oman näköinen videomateriaali tuo persoonallista ilmettä henkilöstöviestintään

Tilanne: yritys tai organisaatio on hankkinut alustan, jolla on toimittajan tarjoamaa koulutusmateriaalia ja ns. standardikoulutuksia: yleishyödyllisiä toimintaohjeita, pdf-perehdytysmateriaalia, tietoturvaohjeita ja niin edelleen. Informaatiopainotteista ja staattista. Parannusehdotus: tuodaan sisäisiin kanaviinne mukaan entistä enemmän yritysbrändiä ja henkilökuvia. Elävästi ja vaikuttavasti. Olisiko siis aika piristää oppimisympäristöä tai portaalia omalla ilmeellä ja saada se tuntumaan omalta? Vinkkeinämme mm.: Oman […]
Lue blogi
09/11/2022

Hybriditilaisuus – joustava tapa järjestää tapahtuma

Ihmiset ovat alkaneet pikkuhiljaa palaamaan lähityöhön, ainakin osittain. Samaan aikaan pelkkien etätapahtumien lisäksi myös hybriditapahtumat, joissa osa osallistujista ovat paikan päällä ja osa etänä, yleistyvät jälleen. Osa ihmisistä haluaa paikan päälle, kuuntelemaan ohjelmaa pitkästä aikaa livenä, verkostoitumaan ja tapaamaan yhteistyökumppaneita, ja miksei myös nauttimaan catering-palveluista. Kun tekniikka pelaa, läsnäolijat eivät välttämättä kummemmin edes huomaa tapahtuman […]
Lue blogi
26/08/2022

Teleprompterin avulla säilytät katsekontaktin yleisöösi

Kun haluat puhua lähetyksessä tukimateriaaliin nojaten, joudut väkisinkin kääntämään katseesi välillä pois kamerasta lukeaksesi tekstiä. Ellei sitten sinulla ole käytössäsi teleprompteri. Mutta mikä oikeastaan on teleprompteri? Televisiolähetysten juontajat puhuvat itsevarmasti, suoraan kameraan katsoen, mutta ei kyse välttämättä ole siitä, että he olisivat äärettömän sanavalmiita, tai pystyisivät opettelemaan ulkoa valtavan määrän tekstiä. Ei, heidän ja kameran […]
Lue blogi
12/05/2022

Dynaaminen lähetys on monipuolinen

Nykyihminen on tottunut nopeaan informaationkulkuun ja vahvaan visualisuuteen. Myös suora striimi voi olla kiinnostava katsojakokemus ja monipuolinen rakenteeltaan. Dynaaminen lähetys pitää kiinni katsojista, pidentää katsonta-aikaa ja tehostaa viestiäsi.  Mutta mitä on dynaamisuus? Sanan dynaaminen voi määritellä adjektiiveilla voimakas, energinen, aktiivinen, elävä, liikkuva, muuttuva, kehittyvä (lähde: Suomisanakirja.fi). Siispä dynaaminen lähetys on muodoltaan muuttuva. Esimerkiksi sellainen, jonka […]
Lue blogi
12/05/2022

Podcastit - timanttinen sisältö ansaitsee kaverikseen timanttisen äänenlaadun

Podcast on radio-ohjelmaa muistuttava äänitallenne, jonka voi kuunnella ns. on demand, eli silloin kun itselle sopii. Podcastit kuunnellaan erilaisilta alustoilta, kuten esimerkiksi Spotify, Supla tai Soundcloud, tai suoraan verkkosivuilta. Moni yrittäjä tekee podcastia asiakkailleen ja potentiaalisille uusille asiakkaille. Tekniikan kehittyessä äänitteiden tekeminen on melko edullisesti kaikille mahdollista, ja moni äänittääkin podcasteja puhelimellaan makuuhuoneen nurkassa. Toki, […]
Lue blogi
12/05/2022

Studiolla = hyvä olla

”Viisi, neljä, kolme, kaksi, yksi – OLE HYVÄ!” Lähetyksen alku on kaikille studiossa oleville jännittävä hetki. Mutta jännityksen saa hallintaan silloin, kun juontajalla ja esiintyjillä on varma tunne heti lähetyksen alussa. Studio Linjoilla huolehdimme aina asiakkaan ja esiintyjien ohjeistamisesta ja rauhallisen tunnelman luomisesta. Kun kaikki tietävät mitä lähetyksessä seuraavaksi tapahtuu, saadaan tehtyä paras mahdollinen lähetys. […]
Lue blogi

Ota yhteyttä!

Jäikö kysyttävää, haluatko tarjouksen tai tulla tutustumaan studioihimme? Jätä yhteydenottopyyntö, niin olemme sinuun pian yhteydessä!

Tähdellä (*) merkityt kentät on pakollisia.
crossmenu